Zarząd Oddziału Polskiego Towarzystwa Leśnego jest organem kierującym działalnością Towarzystwa na obszarze działalności Oddziału w okresie między Walnymi Zebraniami Członków. Zarząd działa na podstawie statutu Towarzystwa oraz Ramowego Regulaminu Zarządu Oddziału PTL.


Skład Zarządu Oddziału Ciechanowsko- Ostrołęckiego PTL (2022 - 2026):

  1. Przewodniczący Oddziału: Stanisław Czarzasty
  2. Zastępca przewodniczącego: Tomasz Józwiak
  3. Sekretarz: Danuta Szydlik
  4. Skarbnik: Dariusz Szczawiński
  5. Członek Zarządu: Tomasz Dróżdż
  6. Członek Zarządu: Michał Stępień 
  7. Członek Zarządu: Tomasz Baranowski
  8. Członek Zarządu: Hubert Pawelec
  9. Członek Zarządu: Jacek Folborski
  10. Członek Zarządu: Szymon Kępczyński
  11. Członek Zarządu: Arkadiusz Wiciński
  12. Członek Zarządu: Rafał Wojtkowski

Do Kompetencji Zarządu Oddziału należy:

  1. realizowanie zadań Towarzystwa zgodnie z uchwałami władz Towarzystwa i Walnego Zebrania,
  2. reprezentowanie Oddziału na zewnątrz,
  3. przyjmowanie nowych członków,
  4. podejmowanie decyzji o wykluczeniu i skreśleniu z listy członków Towarzystwa,
  5. zgłaszanie do Zarządu Głównego wniosków w sprawie nadania godności członka honorowego i odznak honorowych,
  6. sporządzanie planów pracy i preliminarzy budżetowych oraz sprawozdań z działalności Oddziału,
  7. zwoływanie Walnych Zebrań,
  8. tworzenie bądź likwidacja Kół i nadzorowanie ich pracy,
  9. zarządzanie majątkiem Oddziału, w tym zaciąganie zobowiązań i nabywanie praw zgodnie z uchwałami Walnego Zebrania, z wyłączeniem spraw  zwykłego zarządu, tj. O wartości prawa lub zobowiązania jednorazowo nie przekraczającego kwoty określonej aktualną uchwała Walnego zebrania.


Komisja rewizyjna Oddziału  Ciechanowsko- Ostrołęckiego PTL  (2022 - 2026):
  1. Przewodniczący: Hanna Kępczyńska
  2. Zastępca przewodniczącego: Marek Mróz
  3. Sekretarz: Magdalena Stępień
  4. Członek: Agnieszka Łępicka
  5. Członek: Katarzyna Tarkowska
  6. Członek: Paweł Szymański

Do kompetencji Komisji Rewizyjnej należy:
 
  1. kontrola całokształtu działalności Oddziału co najmniej raz w roku ze szczególnym uwzględnieniem spraw finansowych,
  2. zgłaszanie na posiedzeniu Zarządu uwag i wniosków w sprawie działalności Oddziału,
  3. kontrola opłacania składek członkowskich,
  4. składanie na Walnym Zebraniu Członków sprawozdania ze swej działalności i jej wyników, uwag do sprawozdań Zarządu Oddziału oraz wniosków w sprawie udzielenia absolutorium ustępującemu Zarządowi.